Entradas populares

"Good Bye KM, Welcome KML"



18 Mei 2012
2.30PTG

Alhamdulillah.. Atas Kurniaan Kasih Sayang Illahi, masih diberi kesempatan untuk bertemu dalam Program yang telah berlangsung dengan kesayuan petang Jumaat.

Hamba Allah yang telah terpilih untuk melanjutkan pelajaran ke Kolej Matrikulasi Labuan (KML) Ialah adik Asri Sindong(Pengerusi KRUKM) dan Alwin Edrin(Lajnah Tarbiyah KRUKM) yang mana kedua-duanya adalah orang kuat atau orang penting bagi organisasi KRUKM.

Program yang berlangsung di Astaka KM dihadiri oleh ahli terdekat KRUKM dan 2 orang wakil PSSKM bagi mendengar amanat terakhir dari Pengerusi KRUKM. Meskipun, adik Alwin tidak dapat menghadirkan diri kerana masih ada yang perlu diselesaikan.


Asri (yang sedang menutup muka, malu agaknya ya)

Dalam kesempatan itu, penganti untuk Adik Asri & Adik Alwin juga turut hadir juga untuk mendengar amanat terakhir untuk menyambung sinar Islam di bumi KM.

"Amanat saya hanya perkataan pendek seja la"Istiqamah" & jangan berputus asa, kerna kadang-kadang perkara yang membuatkan kita putus asa ni adalah dosa-dosa kita sendiri, jadi perlunya muhasabah dan rasakan diri kita ni bertanggungjawab untuk melaksanakannya, jangan pula merasakan diri kita ini tidak layak, perlu lah berusaha & berkorban."

Banyak sebenar amanat yang disampaikan oleh Adik Asri tapi itulah sedikit pesan-pesan Adik Asri yang boleh dikongsikan bersama.

Adik-adik Muslimat yang hadir


Alhamdulillah, Adik Asri selamat sampai d KML 


Sama-sama kita doakan untuk sahabat-sahabat yang berada diperantauan untuk menuntut ilmu bagi kepentingan ummah di masa hadapan kelak.



InsyaAllah. Doa rabitah pengikat hati2 kita-






¡Compártelo!

0 komen:

Catat Ulasan

Buscar

 

Islam myWay

Islam myWay

About

~Persatuan Siswazah Sabah (KM) Copyright © 2011 | Tema diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger